Monday, December 20, 2010

Pencapaian.

oh! satu lagi pencapaian CeritaTentangAku.
sila letakkan sedikit kebanggaan anda terhadap saya.
=_=''

*puding caramel.yang macam tak cukup caramel.

texture puding sangat lah tidak smooth.T_T
 
two thumbs up kepada diri sendiri.again!
fakta satu : aku tak suka makan puding caramel sebenarnya.betul. =_=
fakta dua : tertipu dengan resepi dalam pencarian google sebab guna sampai 17 biji telur untuk menghasilkan puding di atas.=_=
fakta tiga : boleh guna susu dlm tin je instead of guna sampai 1 liter susu segar.*sigh* =_=
fakta empat : puding di atas sangat nyum.nyum.*eh.fakta mane ade tipu lah! ;D

*oh! my contact lens hilang sebelah.tak boleh taip banyakbanyak.nanti typo error belambak.


bye!



msg! jangan nak komplen ye encikk.
msg! kau sangat cumil.betul.
msg! good pretender.teruskan.
msg! hp mak hilang??howcome.


MOOD : r.a.b.u.n.

2 comments:

farah hazwani said...

satu. memang tak cukup karamel. lebihkan lagi gula hangus.

dua. memg byk telur kau guna. tapi ok lah sebab ia gebu dan tebal. utk satu adun 5 biji sudah cukup.

tiga. kau buat air liur aku meleleh. padahal baru mggu lepas aku makan ni.

ziela said...

nanti aku nak buat lagi.
lebih baik mungkin.
-_-

5 biji dah cukup??
hahaha.
gila beza ngan resepi carian google.
*budus