Saturday, December 4, 2010

KL International Motor Show 2010

Tajuk sudah memberitahu perkara sebenar bukan?.ok.ok.mari kita teruskan keterujaan si kachak berjalanjalan tak duduk rumah ke KL International Motor Show 2010 pulak.
Kali ni memang teruja habis sebab aku memang nak sangat ke exhibition ni.serius kau.sangat gila kalau dah nampak kereta pujaan idaman tambatan hati ade depan mata.fuh.fuh.-_-
tak dapat rembat, dapat tengok pon ok what.jadi,sila cemburu dengan saya.=_= hihi
sudah penat menembak alam semulajadi dan wajahwajah cantik dan hemsem kurniaan Tuhan, kali ini mari lihat hasil tembakan keretakereta idaman hati Malaya.wah.ayatttt.-__-
*saya teruja.teruja.teruja.

masuk adalah berbayar.mungkin boleh bayar secara ansuran.

orang ramai juga teruja sama. T_T


sangattt banyak information pasal kereta.motosikal.lori.ambulans aku dapat.sangatttt banyak kereta idaman hati dekat show itu.sangattt banyak juga amoiamoi seksi berposing tepi kereta idaman.sangattt banyak juga phutu berjaya ditembak.sekali lagi, pembaca tegar tidak perlu risau kerana phutuphutu yang berlambak tidak akan dimuatnaik disini.hanya yang terbaik pada pandangan mata.sila tarik nafas menandakan anda lega.
*sila kelik pada phutu jika inginkan keterujaan yang lebih berkesan.

*salah satu model Proton "5sekawan".

kereta ini cumil.enjin juga power rangers.huh.

*amoi seksi.tak.sila focus pada kereta.

bukan setakat kereta.


baik-kau-pakai-moto-kalau-macam-ni.

ok.mari lihat perkara yang membuat aku teruja gila.sila faham.impian.harapan.anganangan.sangat tinggi untuk memiliki haiwan dibawah :

satu : Vespa ini sangat menawan dan hemsem kalau dapat ditunggang.

dua : Lotus Evora Sport.yes!yes!ini kegemaran aku.sangat!
 Bumblebee kegemaran semua. =__='' (tipu)

itu bukan kereta saya.bye.

*sangat berpuas hati dengan hasil tembakan.later!


msg! keciwa berlipat kali ganda.
msg! terimakasih kepada penaja.
msg! macam tu je kau kan??ok.i'm fine wif that.
msg! selamat bertunang adik ipar!haha.
msg! terasa mahu lari rumah.T_T




No comments: