Thursday, December 2, 2010

hobi atau..??(2)

mari ikuti sambungan entry ringkas semalam.lokasi ke putrajaya untuk kaboom! kaboom! menembak bersama my lovely muah muah bestfriendss.wah.nampaknya aku sangat berterusterang dengan ayat permulaan.-_-.pembaca juga tak perlu menghabiskan banyak masa terluang di belog ini dan boleh terus melakukan segala macam kerja rumah,membancuh susu anak,dan mengumpat bersama jiran sebelah rumah.T_T

*isi hati : agak kecewa sebab tiada phutu hasil tembakan tangan yang mencapai spesifikasi kehendak hati suci dan mata.kegigihan berlatih sangat diperlukan disini.ya.disini.bukan disana.atau di situ. =_=''
pilihan sepinggan phutu dan di kacaubilaukan warna sebenar phutu terbabit, maka terhasil lah :

oh.ya.sila kelik secara rakus dan sopan pada phutu untuk kelihatan lebih bersemangat.

*kat tepi tu ade lift.baru perasan semalam.(sadis)

itu jambatan.ya, anda tahu.

itu masjid.ya.itu juga anda tahu.

itu kereta dia.bukan kereta kamu.


'kaki tembak' dan 'kaki posing' berjaya.
lokasi : Kampung Baru

ini phutu saya.bukan phutu kamu.

bye.


msg! terimakasih kerana sudi menjemput saya.*sopan.
msg! berita gembira dari abang kesayangan!haha
msg! kecoh lah.aku tak culik anak kau.sila berbudi bahasa perempuan. -_-
msg! kalau saya....

No comments: