Friday, December 3, 2010

again! hello Broga Hill..!!

hah.nampaknye sekali lagi si kachak akan menceritakan keterujaan mencanak eh dah tak sesuai nak digunakan.ok.ok.mendaki ke Bukit Broga idaman hati.haha.
pendakian buat kali ke dua menyebabkan aku sangat teruja nak sampai puncak sebab tak nak keciwa tiada berkesudahan seperti pengalaman lepas.wah.ayat kau.-__-


mereka : bada.alip.acap.cepek.apiz.daus.risa.dan.si kachak.

mereka sangat terbaik sebab gila nak mati kat atas puncak sampai orang akan cakap eh-kau-ingat-bapak-kau-punye-bukit-sorang-ke nak jeritjerit macam tu.haha.
mereka sangat terbaik sebab sangat tak lupa nak tunggu dan tolong kawan dalam kesulitan.wah.sekali lagi.ayat kau.-__-
mereka sangat terbaik sebab menunjukkan keterujaan yang teramat sangat nak berphutu sampai buat aku teruja sama untuk menembak.
lebih 300 phutu hasil tembakan pelbagai jenis tangan dan jantina.sila kurangkan tahap kerisauan anda kerana phutuphutu itu tidak akan di muatnaik disini.yeay!

*teruja

*mereka di belakang sangat Korea.

*lady gagah.=_=''

 kalau-kau-tak-mendaki-amik-phutu-disini-untuk-bergaya-juga-boleh.

ok.ok.mari kembali ke motif dan tujuan utama ke Bukit Broga idaman hati.berusaha menembak phutu terbaik alam ciptaan Tuhan.saya masih belajar untuk menembak.sila tahu itu.T_T
best.best.best.kau perlu tahu view dari atas sangat hemsem kawan.sangat cantikkk.Subhanallah.sumpah rase tak nak turun.sebab takut.
mari berkongsi hasil tembakan terbaik pilihan mata dan hati.pemandangan ini adalah asli.

hijau itu indah.


Bukit Broga. ^_^/


lalang itu panjang.*gila tak tau nak letak caption ape.haha.

♥ ♥
terimakasih atas tontonan anda.ok.ok.taknak upload phutu lagi.kasihan pembaca tegar terpaksa scroll banyakbanyak dan buang mase di belog ini.*seperti biasa sila kelik pada setiap phutu jika anda rabun tikus atau mahukan kejelasan phutu yang maksimum.
sekadar ingin berkongsi.

kasut kegemaran sejak sekolah menengah tingkatan tiga kehilangan tapak akibat keterujaan mendaki.
*sadis

*terkenangkan kasut itu.=_=''
fuhh.later.
msg! terimakasih kamusemua!
msg! what's next??huhu
msg! busy sangat.xpe.
msg! satu badan aku sakitsakit.haih.
msg! jangan marah aku ok.

6 comments:

farah hazwani othman said...

aku tgk pic ko pun aku dah rasa gayat.

serius, sangat gayat!

ziela a.k.a fazy said...

agak laa..
tapi serius, sangat cantekk!

farah hazwani othman said...

sangat! memg kalau dah naik tak rasa nak trun dah la.

HaMiZah said...

aku kt bangi, dekat je pun ngan broga, tp xsampai2 lg T_T

memang ramai gilaaa dh pegi n semua cakap wajib daki broga tu. insyaAlllah next sem aku ngan membe2 plan nk pegi. tak sabaaaar :P

Kuncup Here said...

neh g suke suke ek zila ??

ziela a.k.a fazy said...

kaka : da naik, buat umah kat atas.xpayah turun da.haha

mizah : pegi weyhh.sangat beshh.huhu.ajakk aku skali.haha

kuncup : a'ah.suke2 je kuncup.dah xde keje kan cuti2 ni..^_^