Saturday, December 18, 2010

happy weekend!

sudah beberapa hari tak update belog.eh.ini mungkin sebab banyak perkara lebih menarik yang dilakukan selain mengupdate belog TentangAku.mungkin.

oh!weekend ini terasa sangat kanakkanak riang kerana aku telah dibuli oleh dua orang kanakkanak riang kesayangan.

muka cumil tidak menggambarkan segala galanya.T_T

satu.shopping barangbarang sekolah dari pagi sampai petang.*yeay!
dua.jalanjalan belanja makan aiskrim nyum nyum kat taman permainan dekat rumah.
tiga.tolak kanakkanak naik basikal sebab rantai basikal terloose di tengah jalan.-___-
empat.duadua kanakkanak dah besar tak reti nak duduk kat kerusi lain sebab 'acu' kau punya peha sangat mantappp kan?sampai nak buat tempat duduk.T_T OMG!

oh! aku sangat lembik hari ini kawan.serius.
ingat.walaupun mereka masih kanakkanak, tetapi perangai serupa dinosor.juga serupa panda. =_=''

she's one of the 'anak dinosor'.fuh.fuh.

itu.ika.isha.kesayangan aku.hati aku.


ok.bye.*muka teruja.

msg! nak tengok Tron weyhhh!
msg! perasan tak muka sedikit...OMG.
msg! semalam lalu je.dah dekat.xnampak.xjumpa.
msg! harini lalu lagi.dah dekat.xnampak.xjumpa.
msg! babe.tunggu aku dtggg uma kau. (:

No comments: