Saturday, February 5, 2011

get busy.

hari ni.hari sabtu.ok.sabtu weyh.sila sedar hari ini hari sabtu Fazilla Shabereet! hah.masa cuti memang mencemburui aku.tak,i mean aku memang tak cukup kalau dapat cuti seminggu.

minggu lepas, orang lain start cuti hari jumaat dah balik rumah, aku boleh bantai lepaklepak balik hari ahad.biasa ahhh.."rumah dekat je pon kan.." betul. memang dekat. T_T but it really worth to me sebab pergi pikunikku dekat Kalumpang Resort a.k.a *KulempangKau Resort bersama mereka kesayangan aku.ok.ok.pikunikku tu dalam bahasa Jawa a.k.a Japoon yang memberi maksud-paling-senang-kau-nak-teka, picnic.atau dalam bahasa lebih kucikuci cumil, berkelah.perghh.
*semua phutu dah upload kat mukabuku.
ini phutu terbaik aku.dan kamu.

"akak, kenapa air ni sejuk sangat..??'' T_T

;))))

*kesayangan aku.sorry kaka.kau sibuk kira duit dalam kereta time ni.T_T

hari khamis ikut makbapak pergi meminang anak dara orang.oh!ok.ini part paling tak best sebab kena terpaksa berlagak behave seperti perempuan-jawa-paling-cun-kat-tanah-melayu. =__+
tak lama lagi dapat lagi ipar baru lagi.baiklah.selamat datang ipar baru.semoga keterujaan kau,akan berterusan.on the road balik dari Melaka juga menjadi part paling tak best sebab jalantinggi a.k.a highway gila jemmm demmm.aku naik gila meroyan duduk dalam kereta dengan kelajuan 1km SEJAM.teruji tahap kesabaran aku kali ni.T_T bekalan Nikon ajun gemok yang aku bawak ke mana saja buat aku gila menembak semua yang ada kat sekeliling.ini hasil kegilaan aku.

simpang Senawang.


tadi dah bayar bil celcom.dah cuci kereta.balikbalik terus hujan.ok.best.bertambah 'bersih' kereta akak aku.T_T


dah berkurun kene bar.T_T

*cupcake kucikuci cumil untuk mereka kesayangan aku dan kau on process.
*assignment nak buat jugak.baju tak kemas lagi.T_T

bye!*oh.kami dah rujuk.

msg! busy again!

No comments: