Monday, February 21, 2011

benci kasut.



entry kali ni sangat lah tak typical seperti entryentry lepas yang selalu nak cerita pasal-cinta-sedih-marah-sakit entah apeape.T_T

ini kisah kasut aku.bukan kamu.sebab.kau,sila jangan pelik.sebab aku tengah nak berkirakira cari kasut yang best.sebab aku sejenis makhluk Allah yang selalu akan salah pilih kasut untuk kaki aku.bukan kaki kau.macam phutu kasut kat atas.kasut ala perempuan typical yang bajet seperti kucikuci cumil tu memang bukan jiwa aku.bak kata orang."memang tak lah kan.?" tapi aku keringkan hati,pakai jugak.*kasut ni memang beli time jiwa kacau sebab kaki dah melecet gatal pakai wejes.(cumil nak eja macam tuh)-__-

oh!kasut hijau gila agak striking ni pulak kasut tak matang aku.biasalah.jiwa muda.warna pun mestilah nak muda kan?eh.kau fikir.nak pulak mak bapak kau pakai kasut yang dari jauh dah nampak memang tak sama dengan warna tudung kau tu?ha."memang tak lah kan.?'' kasut ni dah usang gila.bak kata orang kalau kau campak kat sungai Klang memang ikan tersembulsembul keluar kepala bernafas.T_T *kalau pakai kasut ni sekarang,mesti ada rasa nak bunuh diri.=___=''



hah.ini pulak satu lagi kasut.budakbudak bilik aku panggil ni kasut banjir.kasut pergi pasar.kasut menoreh getah.macammacam lagi lah.memang rare jugak lah kalau nak tengok orang pakai kasut ni.kalau kau ingat aku yang beli, "memang tak lah kan.?" T__T *oh.terima kasih kepada ajun gemok sebab kau belikan aku boot ni.memang boleh dipakai kemana sahaja bukan?huh.*naik emo bila fikir pasal kasut untuk kaki sendiri. -__-''

kesimpulan.aku nak kasut baru untuk kaki aku.bukan kamu.terima kasih.



2 comments:

HaMiZah said...

wah boot padini kottt. mesti mahall :P

ziela a.k.a fazy said...

hahaha!
xpon.
=P