Thursday, February 10, 2011

pengajaran : jangan cuak lebih.

hah.dah beberapa hari tak update belog mesti macam dah takde mood nak menaip.bukan setakat mood, tapi segala bagai bahasa ayat aku yang power rangers juga dah tak mengancam seperti dahulu.citt.

hari ni sangat dan teramat mencabar, juga tercabar gila babi akibat temperature kereta naik mendadak sehingga berasap dekat traffic light.T__T ok.cuak.cuak.cuak.

dalam hati."kalau lah terbakar boot depan ni aku tak sempat nak lari dan kereta terus meletup terbakar macam mane?" dalam otak pulak dah bayangkan macam dalam filem time hero lari dari kereta terbakar dan meletup lalu hero tercampak dengan bergaya.*jangan ingat bila cuak aku boleh berfikir dengan waras tahap tinggi.sebab macammacam boleh jadi.

OMG.temperature kali ni memang gila punya tahap kritikal sampai bunyi amaran dah keluar.cuak lagi.mengikut firasat ilmu di dada yang pernah aku belajar sikitsikit dulu, mungkin ini angkara air dah kering atau kipas radiator buat hal.

OMG.cuak lagi bila aku sedar hanyalah aku yang bernyawa dalam kereta.-___- dengan gelabah ayam cepatcepat brenti dekat shell, matikan enjin, bukak boot depan, keluar kereta dan terus kedepan kereta sambil membongkok usha bahagian enjin dengan gaya kachak.mutu. dan keunggulan.perghh.(cerita mesti nak ada gaya dan gambaran supaya cerita dapat sampai kepada pembaca dengan berkesan) =___=

tapi selamat ada Clark Kent datang tadi tolong selamatkan keadaan.tak.i mean, siti nur ajun gemok datang dan memberi semangat untuk aku teruskan perjalanan ke bengkel kereta.ok.hero juga tak dapat nak tolong ape sebab busy kerja.fine.fine.tapi dia dapat detect yang kipas radiator tak pusing.jadi.untuk mengelakkan enjin panas melampau, sila jangan berhenti.maksudnya, kau kena drive lajulaju dalam keadaan tenang tanpa berhenti terus menuju ke bengkel kereta.

yes.satu lagi pencapaian hidup sebab dalam cuakcuak ni pun, sampai jugak dekat bengkel.yes.two thumbs up kepada diri sendiri.padahal mase on the way tu, tiap kali kat traffic light,dalam hati mesti berdoa supaya lampu hijau terus supaya kereta tak perlu berhenti dan buat temperature naik secara terpaksa.=__+ sangatlah tak best.T___T

*sampai bengkel, tunggu sampai 2jam lebih nak betulkan kipas radiator. -_________-''
*terimakasih bro sebab bagi air teh ais tadi.haha.

later.


msg! terimakasih kepada semua yang membantu.bantuan anda amatlah dihargai.
msg! hah.
msg! sape kol aku tadi?seorang perempuan,panggil aku,dan letak terus hp.private no.hmmphh.
msg! kau sangat cool beb timetime aku cuak lebih.

No comments: