Tuesday, February 22, 2011

lelaki aku sudah tiada rambut untuk disikat.

ya.selamat membaca entry-cekal-tabah dan penuh bersemangat aku kali ini.sedikit kekecewaan perlu diletakkan sedikit untuk menggambarkan hati seorang perempuan disini.hati aku.bukan kau.

"lelaki aku sudah tiada rambut untuk disikat." oh! ini kenyataan yang paling best nak terima bila tengoktengok kau dah botak wahai lelaki.T_T ya.cerita betul tanpa sebarang penipuan diselitkan.

aku paling tak suka lelaki tidak berambut.kau tahu itu.

terimakasih kerana botak kan kepala.sangat cumil aku tengok.bulat aje.betul.sangat cumil sampai aku speechless semalam. =_______=''

jadi,tiada lagi ajun gemok selepas ini.hanyalah ajun botak.

*rambut boleh tumbuh kan b??


...................................................... -___________- *sigh


msg! again.harapan mula menampakkan cahaya.
msg! macam mana nak mengundi?wallet tak bawak bhaiiii.
msg! test mode.

No comments: