Tuesday, December 22, 2009

tak faham

bangunbangun jer aku dah mengadap laptop..bajet macam ade bisnes jutajuta memang kene on9 tgk harga saham naik ke tak -_-''..padahal bukak laman web sosial je..ok.aku memang suka bersosial.
dah lama sangat addicted dengan mukabuku sampai dah lama tak bukak ruangansaya(myspace)..

so,bila dah ade kesedaran jap nak bukak ruangansaya,mmg terkejut sebab ade jugak org nak add aku lagi..keh3.tak.aku bukan nak cter yg ade mamat hemsem ceceh add aku..tapi betapa annoying gilak sifatsifat org yang ada kat laman sesawang ni..(sory,aku bukan nak expose pasal sesape,but this is the truth)ok.TAPI,xsemua orang begitu,aku faham..+_+

lets take a look at the 1st situation yg aku alami..actually,mende ni dah lama jugak aku perasan..kalau kau seorg yg rajin on9 mesti ade je org yg akan add ko xkire laa kat manemane laman sosial pon..then ade je sesetengah mangkok yg add secara xikhlas..sebab??sebab nak org comment pic2 dia yg bajet cumil cute serupa babon baru lahir..emo.emo.T_T

"hye..slm pkenalan..comment ma pix ya! i'll hit u back! =)" (itu je niat kau??)

klu setakat nak tunjuk yg kau ramai kawan smpai beratusratus riburibu dan ade pic2 yang cumil,tak payah.emo.emo.so, kau fikir sendiri la ape niat kau nak add orang sebenarnya.dan kau fikir laa btul ke sumer comment yg ade kat pic kau tu btul2 ikhlas.ok=)

then,look at the second situation.emo.emo.this is about status..perlu ke,every single minutes nak update status.."saya tgh makan".."nak g dating".."penat nye".."saya nak tido"..xkire laa kat mukabuku ke,ruangansaya ke,hape ke.ok.aku penah gak mcm tu..TAPI,perlukah setiap masa??sampai rasa jelik* sebab nama kau je yg appear kat homepage aku..berilah peluang kepada kawankawan aku yang lain xsempat nak update status dorg sebab lambakan status yg ntah hapehape.emo lagi.-_-/


please don't get me wrong.ok.i wrote about this is just wanna express my feeling.(sbb aku xsuka nak expose kat status) coz TAK semua org nak taw pasal aku kan.hee.aku faham.T_T so,ini belog aku, suka hati makcik belah bapak aku punye adik sedara laki tiri dia lah nak post hape pon.emo gilak.


msg! xde laa org nak add aku lagi pasni..hak3
msg! krdt hp ak da kering.maaf sekiranya msg2 anda tidak di reply..ok


BE HONEST,BE YOURSELF

2 comments:

nadia ismail said...

hahaha. btol 2!! aku sokong!! =P

ziela said...

hahaha..
=D