Monday, December 21, 2009

sakit!

sigh*
bangun pagi2 tadi terasa macam baru lepas wrestling..ya!wrestling weyhhh..bila cakap pasal wrestling mesti teringat The Rock.Stone Cold.Undertaker.-_-" (mmg xde kaitan)
satu badan aku sakit..lenguh2..xtahu knpa..bak kata mak aku.."tu laa, tido lasak sgt.."
aku penah jugak kene macam ni..bangun tido jer terasa penat n letih sangat..sebab.dah mimpi bukanbukan..panjat pokok la,kene keja anjing la,jatuh beskal,terjun bangunan..ok, tipu..

bertambah sakit(sakit hati) bila tgk En Nouvo dah serupa belacan bakar.T_T atau mungkin belacan bakar tu lebih comel dr itu??XD xtahu..abang aku mmg dah rabun agaknya..atau tiada kesedaran sivik untuk jaga En Nouvo baikbaik..heh*
ok! mari mandi sygs!=P


barulah kelihatan hensem selepas mandi..=_="


msg! sumpah,badan sangat sakit macam kene blasah.
msg! kesihan..alang aku demam..smoga cpt sihat bro!
msg! sedang mencari penaja service en nouvo..ade sesiapa??sila hubungi saya=D
msg! ok.lapa.jom makan.


No comments: