Saturday, December 12, 2009

bukubuku lamalama..

kadangkadang...kalau hidup kite serabot mane pon kene jugak rapi kan balik..kan??kan??(hah!dah mula lah dgn hangat2 tahi ayam kau tu)heh..ok2..ini bukan hangat2 tahi ayam eh..tapi ni lebih hangat dari biasa..euww!!

******

dalam tempoh 'berpantang' menghilangkan sisa2 tension study bajet hard sem lepas, terpakse jugak berhadapan ngan sisa2 sepahan yg aku xreti2 nak kemas walaupon agak dah bertahun2..huh~walaupon dah bertahun, tapi sepahan tu xde efek kat sape2 pon..kecuali mak aku..ya!emak tersayang..hehe
"kau kemas lah sikit buku2 lame kat dalam bilik tu..da semak ku tengok..ntah2 lipas dah bercucucicit dah kat celah2 buku tu..susun elok2..kalau xnak, jual je"

kalau ayat2 cmtu aku dah bese dgr kuar dari mulut mak aku..so..cm bese laa.."alaa..lipas tu pon nak idop gakk mak.."hehe..*maaf..aku mmg begini..bkn aku xnak kemas..tapi belum ade mase yg sesuai..ceh!(ok, aku taw..alasan tu mmg xleh diterima langsung oleh fikiran yg waras lagi berpelajaran..)-_-"

*****

kesedaran yg menggunung tinggi tetibe datang arini walaupon aku xbg kad jemputan..haih!ok2..mari mulakan dengan Bismillah..*bkn pe..dengan harapan xde laa terjumpa dengan haiwan2 pelik dan buas dan dan dan bla bla bla*=D


terasa sangat suka dan comey pulak bile tgk bukubuku lama mse skola dolu..euww!*mmg xrugi kesedaran yg datang secara tibatiba tadi..=)


XD bukubuku nota aku mase form5..kelihatan mmg xmatang langsung berbalut dengan komikkomik Utopia..+_=..sepatutnya bukubuku gadis remaja berusia seperti ini berbalut dgn plain paper atau bungabunga atau luvluv atau..bla bla bla*


kerja kursus yg tidaklah sehebat mane markahnya..tapi aku simpan lagi taw!taw!*bajet nak tunjuk yg kau seorg yg kreatif laa tu??=P


gegeh sungguh melihat betapa colourful nye buku budak sekolah ini*
-_-"


hah~ni lagi satu..mulamula aku nmpak buku ni aku ade gak tpikir.."eh,sejak bila aku ade beli buku nih??"bila tgk name ownernyer kat dlm..ok~btul laa buku sifir aku..XD*sgt tidak percaya*


ini buku kegemaran bapak aku(ayah saya)..dia mmg xsaba untuk melihat result peperiksaan aku yg serupa tahi tu..mmg kau akan dipelangkong selepas ini budak!ngeh3(sila jgn maximizekan gmbr diatas ok*)


result yg paling mmbanggakan mak ayah aku..T_T..sekali dalam sejarah aku past addmath..then, tros x pastpast dah..4%???kau belajar ke hape ni??!!=_=/ *sigh*



2 comments:

nor ilani zolkpli said...

ku baru minggu lepas dapat kesedaran utk buang buku2 lame 2.
jual sebenarnye. sbb duit poket dh habes. dgn tayar bapak ku pon kene kebas. dpt la belanja seminggu. hehehe

ziela said...

huuu~
nak jual syg plak..
xlame lagi kott..
=D