Tuesday, December 22, 2009

gilak!

ok~it's 2am already..mata aku mmg hebat malam ni ntah secara tibatiba memang takde perasaan nak tido..perut dr tadi kreuk krakkk kreukk krakk cam dah berlonggok cacing bukit agaknye..*huh!mane datang cacing tu tak taw..

aku turun bawah jap tadi g dapo ingat nak MASAK megi(aku masak ok..)..tetiba bulu roma yg xseberapa lebat kat tangan ni naik pulak dah..ah.sudah!kau nak dtg plak tyme2 aku lapa cmni..ok,aku rembat biskot ntah xde jenama(sbb dalam balang kott)..amik susu sekotak dalam rak kasot.bukan,mksud aku peti sejuk dan cabot naik atas tutup pintu bilik ketatketat sampai xde mende lain leh masuk.bajet.*sigh*kempunan nak makan megi mlm ni..-_-"

sambil mengunyah ngunyah biskot yg boleh tahan sedap ni(mmg la,dah kau lapa sume sedap haha)sambil on9..boleh plak dgr bunyibunyi sumbang ketukketuk,nyanyinyanyi.jalanjalan. yg datang dr mane ntah..mmg tahi!ok2..aku tido.jgn kacau aku kawan.heh*kawan laa sgt.

pejam jugak mata walaupon xleh tido..!@$#^%*(*!!...

No comments: