Monday, December 28, 2009

keperluan atau kemahuan?

tajuk entry memang cecehh macam nak cakap yang aku pon layak jadi kapten cash seperti kat tv3 tu..kids kids.cash cash.kidsss and cash!!ok.xlayak.-_-"

arini tiada aktiviti menarik yang aku buat.eh!tak.mksud aku ade..tido sepanjang hari.makan.yeay!.dan.menonton The Incredibles.dan.tido lagi.T_T keperluan.bukan kemahuan.keh keh.

wut about handphone?doesn't matter laa with o without camera.ok.dulu tak berapa nak penting kan.kemahuan je tu.but now,memang kau akan rase kau lah orang yang paling jakun dan pelik kalau takde handphone.kan?even skang ni pon budakbudak.eh macam kasar pulak.ok,kanakkanak skolah pon dah pakai handphone.so ape nak kate?dah jadi macam keperluan.memang xfaham.

tapi,issue nye kat sini.kalau dah terlalu banyak spent duit kat handphone macammane pulak?topup berpuluhpuluh dan ade yang beratusratus dan bil melambunglambung memang hebat untuk mengalahkan biz jutajuta.dah jadi keperluan atau kemahuan??


keh keh.pandai padam name atas tu.bravo2.eh tapi kenapa mahal nak mati current charge tu?wow.abg aku mmg kuat bergayut..mungkin keperluan??*sigh*


kalau nak claim setiap hujung sem boleh tak?kih kih.tak.semua topup ni aku guna untuk yang penting.ok.keperluan sahaja.bukan kemahuan. =) *cover line.

apeape pon depends laa kat aku.kau.atau sapesape nak running duet macammane.bak kate orang ramai."lagi banyak kau pegang duit, lagi banyak kau akan belanja"..heh.macam terasa pulak disitu.+_+''


msg! waswas pulak nak reg kls..=_+
msg! mak.masak laa sedapsedap lagi sebelum anak mak ni balik uma sewa yeee..;)
msg! aku sedang berusaha nak cari patung theodore*chipmunks*..kalau ade nmpk jual kat manemane tolong inform aku ye.. (:



No comments: