Saturday, December 26, 2009

manusia biasa

*sigh*mmg tak disangka pasal mendemende kecik pon kadangkadang boleh emo sampai begitu..biasalah..dalam persahabatan mmg ade salah faham yang memang tak dapat nak elak kan..kan?kan?ape lagi klu nak bercinta,,mmg leceh!cukup laa dgn ape yg ada..eh,that's not da point here.=_=''

so,jalan terbaik nak selesaikan..take a deep breath n tido dulu..ok2,aku taw xsumer org leh wat cam ape yg aku wat ni..heh!kau xde prasaan ker org tengah emoemo marahmarah mane boleh nak tido mati macam kau??xpe,ini cara aku..klu tengah marah kau takkan pikir sangat ape yg kau luahkan and menambah burukkan lagi keadaan.ingat! kite ni manusia biasa..

let bygone be bygone babe..learn from experience..mende ni yg akan buat kau,aku n kite semua faham perangai n hati masingmasing..even kau,aku,kita touching marah gile vavi macammane skali pon,KAWAN tetap sampai mati..ingat! kite ni manusia biasa..

manusia biasa
macam aku,kau.kita memang selalu wat silap sampai ade yg xsedar..jangan sampai salah yang wat kite xsedar diri ni makan diri..eh,ayat ape tu mmg xfaham..-_-"


but now. chill aje k..xmo gado2 taw..bapak ayat cam nak cakap kat budak kecik gado pasal gulagula cuwinggam..heh.ok.fine.kau akan gelak sendiri bila satu ari nnti kau teringat balik kisah kita babe.=')


part of ma L.I.F.E....

msg! berusaha untuk bagun awal pagi esok..
msg! lalalalala~mari mari kerja..^_^
msg! byk hutang yg perlu dilangsaikan..ingat!
msg! tabik springggg~ kat shiro..=)

No comments: