Saturday, September 25, 2010

kamu orang juga yang terbaik tahu??

wah.tajuk entry macam lah kau tak reti nak buat tajuk yang simple dan steady sikit budak.ceh.tahu tak ape maksud terbaik?terbaik adalah satu perkataan yang akan membuatkan kau.aku.dan mereka terasa sangat best.macam 'aku best' tu lah.eh.eh.takde kaitan.tak faham bukan?ok.tak pe.

mari teruskan dengan entry yang terbaik ni.ingat.ini yang terbaik macam kamu orang.

kamu orang juga yang terbaik tahu?dapat beraya dengan korang.gelak puaspuas macam orang separuh kematangan.macam tak sedar kirikanan orang ramai.bahan sesama sendiri tak sakit hati.dam nyum nyum makan sampai aku ciritbirit. haha.saya sangat bangga dan riak sebab mepunyai kawankawan yang sangat perghhh!gila!terbaik tahu??!

PERTAMA DI HATI :

mereka sangat best ok.sangat.no doubt.

mereka adalah kesayangan saya.betul.

yaww.terbaik babe.



MEREKA JUGA :
mereka juga kesayangan saya.

^_^

 happy three friends.(ini bukan cartoon sadis kawan)=_=


wah.nak menjadi yang terbaik jugak?ok.ok.silakan.
dia.really.(hah.gedik!) :)


*terima kasih kawan kerana menjadi yang terbaik dalam hidup aku.ya.terima kasih yang teramat. :')


msg! fazilla, sila jaga makan anda.perut anda.
msg! b,sorry.
msg! eh.bile nak balik nih??assignment tak siap lagi tahu?!
msg! ade openhouse lagi?silalah jemput saya.
msg! thanx 4 everything...ceceh.


2 comments:

echah mashuri said...

huhuh...sape tu laki muncung pic kt bwh tu?haha...nak jadi trbaik juga kah?hee

like ur scoot n this blog..follow awk k..heeee

ziela a.k.a fazy said...

thanx echah!
lelaki itu tidak diketahui identiti nya.
haha.
=)