Monday, September 13, 2010

bersopan santai.

wah.tajuk entry yang memang tak sengaja nak buat orang ramai faham kan.huh.padahal dalam hati kau berkepuk tak tahu nak taip ape tajuk entry ni sebenarnye.ha ha.-_-''

ok.ok.berkembangan CeritaTentangAku.ya.saya sedang berada di sebuah tempat peranginan yang dikenali sebagai 'X'..ok.aku sengaja tak nak famous kan tempat ni.(sumpah kau jahat budak)=_=
sangat berkurun tak tengok laut.pantai.ombak.pasir.ok.tak.(pasir selalu lah)semua yang berkaitan dengan pantai.hah.memang shah alam terlalu banyak pantai lah kan??T_T

ok.ini hasil aku petang tadi.(baru tahu menggunakan DSLR dengan betul.)*sila hina dan maki aku sebab terlalu cepat belajar.-_-/


ok.model tetap yg akan jadi mangse tembakan tak kena.=_=


ketam ini mangse kedua.maaf en Crab.


Crocs ini aku akan tanam sebelum balik nanti.ha ha.itu jahat.


"hi, saya ajun,"(en ketam sekali lagi menjadi mangse)T_T


ok.ini saya.seorang gadis yang cumil dan sangat 'bersopan' ketika ke pantai dan bersantai.
XD


later guys.saya akan berusaha lebih bergigih lagi untuk menembak esok.(hah?bergigih atau bergegeh?)-_-''


msg! happy birthday sygs!
msg! kami bahagia.anda?
msg! maaf kepada semua yang wish raya kat aku.xsempat nak reply.sorry again.
msg! sejuk dol! keras aku esok pagi nih.
msg! terima kasih juga atas kunjungan anda semua.ya.anda lah.

No comments: