Wednesday, September 15, 2010

bersopan santai.episod 2.

hello!berjumpa kita lagi dalam episod 2 bersopan santai bersama minah yang tak berapa nak sopan.haha.
ok.ok.kalau dah bercuti mesti nak merayaurayau dan TAK boleh nak bangun lambat sampai tengah hari walaupun bantal dan tilam hotel ni lebih empuk dam lemah lembut dari rumah kau punye babe.T_T

ok.ok.hari ini saya melawat tempat ini.TamanBurungUnta.aka.OstrichFarm.
hasil tembakan tak kena aku setakat tengah hari ni.


mulakan perjalanan anda dengan kaki yang cumil.sihat.


haiwan ini sangat tahu bila aku nak menembak.bagus kau faham.=_=

sila baca dan mari berlumba! (gila!)

gadisgadis sadis yang ringan serta cumil sahaja boleh menaruh hati dan sepenuh harapan untuk berdiri atas telur PnOstrich. -_-''


si kachak nampaknye berjaya berdiri di atas telur yang ntah aku pon tak tahu sejauh mane keasliannye.T_T


(dalam hati kau tak tahu cuaknye aku dengan haiwan dibelakang)-_-''

done.later.

msg! sorg je dik???husband mane??wahhh.
msg! besar tak semestinya kuat.berani.ok.
msg! sejokkkk!
msg! jangan tengok aku mcm tu lah! aku orang jugakk.



No comments: