Wednesday, September 22, 2010

jangan begitu, kawan.

oh!maaf kerana menghilang secara mendadak tibetibe tak update belog entah apeape nih.ok.ok.ini bukan akibat daripada perangai malas nak menaip.tapi sebab yang kau memang akan faham jugak kawan.
balikbalik kolej aku dah jadi wahh wahh kau lah orang bajet paling busy dengan kerjakerja assignment yang berlambak sebelum raya.penyesalan tak bawak sebijik buku pon balik rumah mase cuti tak boleh nak disesalkan kawan.-_-''

baiklah.entry ini tiada niat untuk dipanjang lebar kan seperti perkhidmatan jalur lebar.just want to say hello! and hye! to my stalker (wah3.kau paling ade stalker budak)=_=.anda sihat??bahagia dengan kehidupan sekarang?ya.begitu juga dengan saya.eh.itu hanya satu gurauan kasar ok.sila terasa.

gurauan kasar kadangkadang tak diperlukan sebab tak semua spesis akan terima dengan hati yang terbuka.kalau hanya gurauan yang kau fikirkan, ape lagi perkara yang lebih serius.yes.please think about it.unless u have no heart.please.

jangan begitu, kawan.hati itu anugerah Allah.jangan denied yang kau tiada hati langsung.

jangan begitu, kawan.even hati kau sangat sakit, you have to faced it.iya.itu perlu.terima kenyataan.

semua spesis tak lengkap.don't ever blame urself.other people.dan aku.ya.aku.

mari belajar memperbaiki hari ini supaya esok lebih baik.dan jangan lupakan semalam sebab itu yang akan buat kau sedar siapa kau dulu.DULU, bukan SEKARANG.aku belajar itu.


later.

msg! kawankawan saya sangat dan teramat best tahu??
msg! tiada siapa yang bersalah.
msg! sila jadi anak jantan!jangan lembik bole??wah.ayat.
msg! pedih arr lu b dapat awek cmni..haha XD
msg! siapa nak datang umah aku??paling semangat nak masakkk.

No comments: