Monday, September 6, 2010

aktiviti bajet busy.episod 1.

wah.terasa sangat sibuk menjaga tepi kain sendiri minggu lepas dan minggu nih.(eh.aku pegi kelas pakai baju kurung ok.so kene lah pakai kain).nampaknye penggunaan 'wah' dihadapan ayat tadi macam tak kene pulak kan.ok.ok.jangan focus kat situ.that's not the main point.-_-''

activiti typical bajet busy bulanbulan puase ni biasalah kan.kalau aku tak cakap.tak.i mean, taip pon kau dah tahu.dengan bahasa kaki yang agak kasar "kau tak puase pon akan join aktiviti ni kan?"baiklah.mari berbuka puasa beramairamai.=_=''

satu.PADANG MBSA SHAH ALAM.02SEPTEMBER2010.

bersama kawan 'lama' dan baru.(wah,caption nak best.lebilebih lagi yang di bold)T_T

eh.perempuan yang duduk depan tu saangat gegeh.kenapa duduk begitu?
( dua A kat perkataan tu bukan typo error.itu sangat yang serius!)

my fav.(kot)

ok.lets move to another one.dua.MCD KOTA DAMANSARA.04SEPTEMBER2010.
(this is the hardest part.)sangat susah nak pilih gambar untuk di upload ok.serious babe!

 satu.

dua.ini aku suka.kenapa perlu buat muka cumil?XD

tiga.ok.ini bada si suara sang bulan mungkin suka.(mungkin)

empat.

lima.ini aku


ok.dah.wimax memang lembap macam siput babi kalau nak upload gamba.-_-''
dah.moral of the episode,even kau buka puase kat manemane pon paling best kalau dapat gather ramairamai macam mak beranak lapan.ingin saya tegaskan disini.disini.bukan disana atau dimanamana.ok.kurangkan sifat keterlaluan mengikut nafsu.aku takkan memperbodohkan diri nak hipokrit 'berlagak' kalau itu yang kau nak.(wah.penuh makna tersirat)ok.mari kita belajar menjadi seorang yang sederhana.even untuk sekali dalam seumur hidup.aku belajar ini.

later.

msg! thanx 4 da camera sygs! ♥
msg! kau sangat sabar b.hihi
msg! eh.jgnlah tak jadi..dah semangat nih..adess
msg!bilik serupa tongkang pecah dowh
msg!masih ade stalker??wah.itu menarikkk.-_-''


No comments: