Friday, October 1, 2010

mari berusaha kawankawan!

heh.tajuk entry sekali lagi bakal memberi impak yang besar sebab kelihatan sungguh bersemangat kepada pembaca.-_-''

ok.ok.tiada masa lagi nak bergurausenda.bercinta bagai nak gila.atau berpoyapoya seperti tiada apa.
tiada masa untuk itu semua kawan.
ini serius!!
(kalau aku dah tukar font tu sehingga makcik rabun dekat pon boleh bace dari jarak jauh,bermakna aku benarbenar serius kawan) =_='' ya.ini serius.

lebih banyak perkara penting yang perlu kau dan aku uruskan.
test.assignment.final exam.huh.sila faham kalau aku kadangkadang sedikit emo.sila.

jadi.mari kita berusaha kawankawan! (oh ya.tidak lupa kepada kau juga,stalker.iya.aku makudkan kau)T_T

later babe!

msg! saya mungkin akan bersara buat sementara waktu dari CeritaTentangAku.sila bersedih.haha
msg! eh.dah makan mengantuk.bila nak bukak buku?
msg! kaka,mari kita berusaha lagi nanti untuk dapatkan haiwan itu.
msg! kenapa terlalu sensetif nih?
msg! please.jgn jadi lagi cmtu b..
msg! tak semua boleh cerita kn?

No comments: