Wednesday, September 15, 2010

bersopan santai.episod 3.

ok.sangat poyo sebab dah bersemangat update belog semalam boleh pulak tak click "publish post".(hah.itu gegeh) tak sempat aku nak tekan dunia sekeliling dah gelapgelita tibetibe nampak RyanReynolds si kachak bergaya datang membawa sejambak cokelat fererro roche.wah wah.mimpi nak best.ok.tak.itu amat dan terangterang kau tahu aku tipu.aku tak mimpi tu.tak mungkin.T_T

terima kasih yang tidak terhingga kepada MaxisBroadband yang sangat 'laju' server nye kat sini sampai aku tetido semalam sebab nak upload hasil tembakan.-_-
(mcm tak best pulak nak salahkan Maxis kan)baiklah.mari salahkan diri sendiri.aku yang kuat tido sebenarnye.enuf!
 hasil seterusnya.

kalau dah senja baru nak buatbuat turun bilik dan mandi pantai.sila lupakan niat murni anda.
berdiri diamdiam disitu dan senyum.biar saya tembakk! (:

sila jangan salah faham wahai rakyat jelata.si kachak di atas bukan berniat untuk berdiri begitu.=_= mari fokuskan pemandangan anda pada awan.ya.awan sahaja.bukan si kachak.

si kachak sekali lagi.
(nampaknya penembak kali ini lebih berminat dengan pasir pantai.lebih focus ke bwh dr bahagian atas.)T_T

^_^

pakcikpakcik makcikmakcik sila balik. ~_~

ok.lompatan gegeh dari si kachak yang tak reti behave atau lebih senang lagi.BERSOPAN.

penat.bye.


msg! terima kasih penaja!
msg! hidung, silalah cepat sembuh.
msg! guna sunburn??haha.sunblock lah.
msg! kau dah seksi, nak suroh org lain pon seksi macam kau?dem!
msg! jangan obses.hati kau akan sakit nanti.

No comments: