Saturday, February 6, 2010

sihatkah saya??

demam?selsema?sakit kepala?serius.penyakitpenyakit tu betulbetul boleh buat aku lembik macam kene lari marathon 10km.heh.(dulu kat skola merentas desa pon 3km je.tu pon aku jalan.haha)ok.eh.bukan nak cakap pasal sape yang kuat lari kat sini sebab aku tahu dan sedar.ya.aku memang tak kuat lari sebab.sebab.sebab.yelahhh.badan berat sgt.T_T’’

terasa sangat puas bukan bila anda sihat dan boleh buat macammacam mende.ha.ok.unless ko memang seorg yang suka tidur je kat rumah bile tak tau nak buat ape.ceh.macam perli diri sendiri pulak.-_-‘’.eh.itu mungkin dulu kawan.tidak mungkin sekarang.sebab.sebab.sebab....

setiap hari hidup aku memang bersepah.tungggang langgang.serabut.kacau bilau.dan kadangkadang macam tak sedar pulak ade banyak assignment tak siap lagi.hah.ok.bile dah teringat kat assignment, quiz dan bla bla bla.terus rase tak nak taip banyakbanyak dan tak nak online lamelame.-_-''

kenapa muka kau sangat excited kalau bergambar?haha.

sangat enjoy main futsal dengan mereka.

serious!sekarang satu badan aku sakisakit sebab dah lama yang teramat sangat tak exercise.dem!

wangsamaju walk mall.bajet mewah!

opsss! terpoyo pulak.=_=''

ha.kalau dah sihat memang tak reti nak duduk diam bukan?weekend pon memanjang bz je.(eleh!)tak bz.tapi buatbuat bz kan???=P


msg! alhamdullillah.saya sudah sihat sepenuhnya.=)

msg! assignment dan test berlambak weyhhhhh!

msg! babe.next week kite jmpe k.aku datang uma kau.

msg! studyyyyyyyyyyyyyyy!XD


No comments: