Tuesday, February 16, 2010

new office! ^_^V

whoa! jangan terpengaruh dengan tajuk entry sahaja ok.-__-'' bajet office baru memang terus bole guna la nih.selamat semangat perpaduan antara adikberadik masih kuat ceceh sebab kalau tak kuat memang sila jangan berharap yang aku akan tolong nak bersihkan ok.keh keh.(eh.pertolongan ini adalah ikhlas ye abangabang akakakak)=_=''

pagipagi dah dikejutkan dengan amaranamaran keras oleh adikberadik sendiri supaya bangun awal.eh.bukan aku tak bangun lagi.dah bangun.tapi.tapi.biasalah.oh!orang muda memang begitu.tido balik lepas solat subuh kan.=) tapi.jangan risau wahai bakalbakal suami.saya akan berubah nanti ok??(ayat mintak kaki tol minah ni)XD



kiri.highway.

kanan.highway.

kalau lalu jalan nak pegi Teluk Gong tu nampak sorang budak pompuan terjulor kaki dari tingkap di sebelah kiri jalan sila buatbuat tak nampak ya.bukan niat dia nak bunuh diri apatah lagi cari publisiti.=_= just nak tunjuk kaki.=D


boleh tahan penat jugak la cuci satu floor ni.kurus i nnt! euww!*oh.baju biru itu along saya.


*kenapa dia lagi??nmpknya kaum Adam memang tidak suka bergambar serupa amah yang sedang cuci rumah.T_T


serangga berkaki sasa atau nama saintifiknya.sceulifontulas amnenqo.
^_^ok.tipu.sila jangan percaya.
(serangga hebat ni berjaya buat aku lari lajulaju tadi)*sigh*


msg! penattttt!
msg! eh,aneyy.apehal kau duk pusingpusing je kat meja aku ni??rimas tahu?
msg! oh.lupa nak promote.Flexi Movers Sdn Bhd.shipping company sahaja.-_-''
msg! nak balik esokkkk!!(kecoh) hi hi.




No comments: