Wednesday, February 10, 2010

mesti bengang.

huh! tahu tak bajet aku untuk sem ni memang tak besar??!tiada lagi shopping tak ingat dunia.tiada lagi topup bajet kaya nak kol semua orang.tiada lagi jalanjalan nak cari pakwe.eh.opsss.terlebih sudaaa.tak.aku tak maksudkan ayat yang terakhir tu.-_-''




mesti nak bengang bila ada someone yang bagi love letter kat aku.eh.hot sangat ke nak bagi suratsurat cinta nih??!(kau memang bajet hottt!)*emo sikit pulak.

pakcik.eh.encik.tolong lah.ingat aku nak sangat ke park moto kat situ??eh salah.ingat saya nak sangat ke park moto kat situ??parking dah penuh tahu??!T_T

mesti nak bengang sebab kene BUANG DUIT bayar SAMAN macam tu je.bak kata bapak aku.simpan tabung pun boleh penuh(masalahnye.kau ade tabung ke?)=_=''

mesti nak bengang sebab aku kene saman ok.S.A.M.A.N.kalaulah pakcik tu tau aku mkn nasi goreng harihari mesti tak sampai hati beliau nak saman bukan.huh.pakcik.pakcik.*sigh*

mesti nak bengang kalau dah tahu kelas batal, tapi tak retireti nak inform kat orang lain.(sila terasa encik).haish! terasa perangai kau sangat annoying sebab berkelakuan sebegitu budak.maaf.ni cerita semalam.semalam punya cerita.ya.semalam.

*eh.entry ini tak de niat nak emoemo ok.tapi.kenapa mesti bengang????^_^chill aje lah!



msg! sape lagi nak datang malam ni??datang cepat!
msg! eh.blaja bahasa jepun ke bahasa tamil nih??bhaha!
msg! perlu ke tarik perhatian begitu kawan?
msg! you ade mix ke??XD

No comments: