Wednesday, February 10, 2010

diam.

diam.


diam.


diam.


taknak dengar suara tunang orang yang menjengkelkan tu dah!


sungguh sakit hati.sebab.kau sungguh banyak kerenah tahu??


sape yang nak duduk rumah ngan kitorg ni??


kau ke, TUNANG kau hah??!!jgn bikin panas boleh??



msg! tak sangka boleh jmpe spesis terancam mcm tu kat dunaia ni.
msg! abg saya sungguh cumil.bahaha!
msg! eh.bila nak study kalau assignment macam taknak bagi rehat je cuti nih.
msg! bla.bla.bla.tulis je ape kau rase k.if it makes u satisfied.i've no objection with that.tq.

4 comments:

faezah said...

knape nie...

ziela a.k.a fazy said...

org baru nak masuk uma ni laa jah..
byk songeh gler.
tension ak babe.
T_T

faezah said...

hehhe...
sabar jela...
so da ade org msk la nie...
cm ner orgnye...
ok tak..

ziela a.k.a fazy said...

ade la..ujung bulan ni.
haishh.
ntah la jah.
tgk cam ok.
huhu.
da duduk nnti xtau laa..
-_-''