Tuesday, February 23, 2010

lampu lampu.

maaf lah kalau update belog dengan entryentry yang eh eh macam biasa pergi tempat ini.betul.betul.kami memang agak ketinggalan kalau bab bab nak poyapoya ni cecehh!=P



whatever it is.wowowww.sumpah.it was beautifool sangattt babe.so colourful and meriah kau tahu??sampai terasa seperti kat tempat ala ala bajet dalam citer avatar pulak.-_-'' sangat kebudakbudakan.



*boleh tak.sampai terfikir berapa agaknye la bil elektrik tempat ni satu malam agaknya haishh bunyi sangat concern bukan??keh keh.


eh lupa.maaf sekali lagi sebab euwww! tebuat gaya memang kau rasa macam nak bagi kaki kat budak perempuan ni sebab bergambar memang buat orang muntah hijau.sangat excited sampai begitu sekali.T_T

ok.babai.


eh.terGedik pulak. =_=''


msg! thanx to kak Lina for the free dinner.sangat nyum3.=)
msg! hepi birthday to ma beloved sista..euww! ^_^/
msg! deeba.i like ur style babe.so cool kott present kat depan.hee~
msg! esok dapat call free???i loikeee! XD

2 comments:

HaMiZah said...

memang setiap mlm pun de lampu2 camtu ke? mcm sronok je.

ziela a.k.a fazy said...

yup.stiap mlm..
tapi this week da last..
pasni da xde..
=(