Monday, May 30, 2011

a year.

*amaran : post ini mungkin akan mengandungi ayatayat berbau kaki yang buat kau geli nak baca.
serius.ini CeritaTentangAku dan dia.my only Cikaro. XD

.its been a year aku dengan dia.bak kata orang tuatua tu hari ni kira anniversary lah tu.*blushing. T_T
terasa jambu bila nak update belog pasal ajun kan?haha..ok.put it a side kejap.

selalunya....


aku : rajin hantar mms kat dia sejak start cuti sem ni.."b, kau jangan delete tau.simpan."
dia : slalu reply mms..tapi taip macam msg biasa.-__-..."malas ah nak simpan.aku dah delete dah..buat full memory hp aku je"

tapi, dia tak tau aku selalu curicuri bukak inbox dia..mms aku semua ada lagi.=D


sarung hp pun nak sama. *geli

aku : kalau dgr lagulagu best, mesti aku download.pastu bluetooth kat hp dia. "lagu ni best tauuuu.dengar..pastu simpan!"
dia : selalu jugak bagi aku lagu..-__-..."x best ah lagu kau bagi b.ntah pape."

tapi, bila aku check kat playlist dia, lagulagu tu semua ada lagi dia simpan. =D


aku : suka rembat hp dia buat amik gamba sendiri..."cun jugak kan aku ni b?" T_T
dia : suka kutuk aku.."hah..cun ape nye lahh..hidung besar.."

tapi, bila dah lama tak jumpa..harihari nak 3g tengok muka aku. =D


*************************


semalam dapat tu.."eh.apsal kau bagi aku mende ni tibatiba b?"
"sajesaje"
*ego tau taknak romantikromantik. -___-''

yeay! dapat jam baru! ♥
oh! this entry special for you.
thanx for being a part of my life.
thanx for colouring my life.
thanx for everything.
thanx for the love.
*geli.



dah.bye!

No comments: