Sunday, May 1, 2011

tahniah untuk kamu.

*luangkan sedikit masa untuk meraikan sepupu sepapat yang sebaya mendirikan masjid.*walaupun final exam tak habis lagi. T_T

oh! tahniah untuk mereka.

*baru aku sedar kalau nak kawin bukan setakat buat kad.tapi banner juga. T__T

*mukamuka.

cousin yang chunnn.


phutu tak banyak dapat ditembak koyakoya nak jadi photographer hebat sebab pergerakan agak sempit. -__-''. *kecewa.
oh! terimakasih atas baju tajaan Erin Mashadi. :))))
untuk mereka.semoga bahagia sampai akhir hayat.
this is the best shot from my lens.aku suka ini.

bunga hidup dekat pelamin.*aku hampir jatuhkan pasu dia tadi.maaf. T__T

msg! tak banyak masa nak menaip belog buat masa ni.
msg! aku nak hp baruuuuu jugakkkkkkkk!
msg! anak dara ni pulak bila lagi? *hahahahahaha XD
msg! kali ke4 aku dengar tazkirah pasal rumahtangga sebelum orang nikah.sampai bole hafal. -____-''
msg! mari terus berusaha.


No comments: