Tuesday, May 24, 2011

warming up sikit.

hello readers! (paling ramai readers tau sebenarnya).ok.ok.niat baik suci murni aku nak update belog dua tiga empat hari ni agak terbantut sikit sebab : satu, gua memang kering idea....dua, sebab streamyx umah gua kene putung 3bulan tak bayar T_T....tiga, sebab gua demam tahap kronik tido sampai 24jam bhaii..*sadis.

then skang bila nak update belog dengan ayatayat hebat dah terkontangkanting gila-tak-tahu-nak-taip-ape.dah setengah jam, inilah hasil nya..biasalah tu, tak artis lah kalau taip ikut suka makcik tiri kau je kan.kena lah fikirkan perasaan pembaca jugak. T_T

mengikut petua blogger yang agak berjaya mengutip wang hasil iklan nuffnang setiap 3bulan, kalau nak update belog bukan kau boleh sukasuka bro..dengan erti kata yang lebih senang, kau perlu kan feel, mood yang sesuai dengan entry.baru lah ayatayat yang kau taip boleh meruntum jiwa readers even yang berhati kering sekali pun..mungkin sebab tu lah aku punya nuffnang tak gerakgerak stay 14ringgit..ayat gua tak cukup feel lah rupanya..-____-''

banyaak benda aku nak belog kan.tapi tunggu feel tak sampaisampai...


camnewww?? (its macam mana lahh)

*ambik mood sikit.
kredit to, farrakaka.


msg! bil streamyx dah bayar.
msg! demam dah ok sikit.*sebab main badminton smlm.T_T
msg! mood gila meroyan.
msg! headache!!

2 comments:

farah hazwani said...

meh aku tambahkan hasil kutipan nuffnang kau.



eh, perasan tak, blog farrakaka pun dah ada nuffnang. XD

p/s : semoga mood mengupdate cepat dtg. bosan tau balik2 aku sorg je yg update. dah tak tau nak bca blog apa dah.

ziela said...

hahaha.nisbah farrakaka update ngan aku memang dah jauh ketinggalan nampaknya.
T_T