Sunday, January 30, 2011

RiangRia Futsal bersama pemain handalan.

hah.kepada kau pembaca tegar dan setia, sila jangan muntah dengan tajuk entry yang agak jamboo kali ini.sebab aku betulbetul memerlukan feel yang betul dan tepat untuk menulis belog. tak.sebenarnya aku dah kering idea nak bagi tajuk untuk setiap entry yang aku update.dari situ kau dah nampak yang aku sangat lah tak kreatif kan?ok.ok.lebih tepat lagi, malas nak berfikir. T_T

baiklah.mari berterus terang dengan tajuk entry jamboo diatas.

kalau kau betulbetul pembaca tegar belog CeritaTentangAku kau akan tahu hidup aku seminggu ni memang down gila tapi aku buabuat kachak tak ada apeape berlaku padahal taman dalam hati dah banjir.T_T
fuh.*gila panjang penerangan. -__-''

tak macho lah pulak kalau nak sedihsedih bagai.jadi.mari berfutsal bersama pemain handalan. 6M.

*futsal bersama pemain handalan 6M 

sangat gila bila main futsal bersama budakbudak yang memang dah sedia hebat-gila-hemsem dan aku pulak tendang bola tak kena.ape hal??=___= even tak berapa nak hebat menendang,terasa lah jugak hebat sikit sebab dapat tendang bola masuk gol.itu pon dapat belas kasihan dari mereka yang takut kene bahan akibat dayus dengan kaum wanita yang lemah.euww.

untuk menonton lebih aksiaksi hebat pemain handalan, aku dah upload kat facebook.


oh!kasut sukan baru dah cukup menunjukkan betapa aku sangat bersemangat nak bersukan.
*tapi bila dah mula menendang-bola-tapi-tak-kena baru aku sedar, semangat sahaja tak cukup. T____T

kesimpulannya disini.sangat gila best dapat main futsal dengan pemain handalan 6M. lain kali main bola jaring pulak ok kawankawan?
boleh aku tunjukkan skill penjaring kebangsaan kat korang. =D


later.maybe.
msg! i miss you.
msg! nak buat cupcake kucikuci cumil lagi.
msg! vovo dapat beg baru. ^_^/
msg! dan hilang......



No comments: