Thursday, January 27, 2011

jangan muak dengan aku.

ape hal nak update belog sampai dua kali sehari?maaf.kalau kau dah rase jelik dan muak nak bace belog aku.betul.emosi aku betulbetul gila tak stabil dan aku perlukan medium untuk muntahkan cacimaki segala bagai dalam hati. T_T

susah nak faham kehendak hati sebab langsung tak relevant dan synchronize dengan ape yang aku fikirkan.shit! sape nak faham hati aku sekarang?kau faham hati perempuan?kau tak faham.. -__-''

kalau lah kau tahu ape yang aku rase sekarang.kalau lah aku tahu ape yang kau rase sekarang.shit!memang takkan lah kan?kan?kan?ok.aku dah bertambah emo.shit!



hati semakin sakit.jiwa kacau.otak serabut.emosi tak stabil.

*tadi karaoke dengan mereka.aku nyanyi lagu Nora, dendam dalam diam.ade lirik ni..

 "senyum dalam paksaan, sekadar lindung kedukaan ku.."

gila babi feeling tadi.rase nak nangis.eh.ape hal plak nak nangis time karok.aku tak jamboo ok.


dah.emo gila babi lagi ni.ok.aku nak penuhkan harihari aku dengan mereka.bukan kau.
*please fazilla, he's fine.so you should be fine too. T_T


sayonara~ ja mata.

msg! maaf kalau entry ini menyampah gila.
msg! kau jangan ego lebih boleh takk?shit!
msg! aku takkan mulakan.u should know that.
msg! deeba.better you shut up.haha!
msg! bodo.bodo.bodo.
msg! layan lagu.layan perasaan.jangan layan aku. ='(
msg! now playing ; melawan kesepian, by siti nurhaliza. T_T


No comments: