Thursday, January 14, 2010

japoon~

Konnichiwa...! ! !^_^Y

ha ha.sekali lagi terasa macam comel pulak nak masuk kelas bahasa Jepun mggu nih.keh keh.walaupon kau memang tak cumil sebenarnya budak.+_+
ok.dah.bukan motif aku nak highlightkan pasal cumil tu.tapi betapa aku naik bengong dan seperti agak lost sikit bile dah start nak cakapcakap jawabjawab dan buatbuat paham ape yang lecturer aku cakap sepanjang kelas Jepun tu.-_-''



actually.blaja bahase ni pon bukan dasyat giler nak mati sampai kau kofiden 100% boleh teros pegi Jepun n borakborak dgn Kimura Takuya.ha ha.tapi,just learn the basic.ya!sangat basic kawan.

contoh nye . . . .

O-namae wa nan desu ka.
siapakah nama kamu??
Watashi wa Fazy desu.
saya Fazy.=)

sedangsedang blaja.tetibe plak ade sorg bro kat blakang angkat tangan n cakap dengan nada yang sumpah kau sangat konfiden dah boleh dapat A ntuk bahasa Jepun.

Bro(xtau plak name dia.hi hi) : Sensei.Watashiwa toiletto.

kah kah.sumpah aku gelak giler punya ikhlas tyme tu.kau memang hebat bro!=D tahu x ape mksud nye??! cikgu, saya toilet. hebat bukan?? keh keh.macammacam.=_=''

yang betulnya cmni..Sensei, toiret-e ikitai desu.ha ha.sangat lain dari ape yang bro tu sebot kott.tak pon kau bantai je laa cakap melayu.PUAN, SY NAK P TOILET.kan senang.tapi takpe la jugak.learn from the mistake.at least cuba kan.ingat.blaja dari kesilapan ok??saya juga.+_+''

Sayonara. .! !

msg! saya agak terasa dengan post anda.sory if i'm the one.
msg! demam lagi weyh!!
msg! ok.nak balik umah subang.babai!

No comments: