Saturday, January 2, 2010

ade aku kesah??

maaf.sekali lagi entry yang agak emo.
walaupon aku xemo langsung sebenarnye.he he. ;)

(please read with the ryte intonation ya)
-_-''

kau nak tunjuk yang kau bagus sangat kat aku.kau silap org lah babe.Ade Aku Kesah,kau bagus macamne skali pon?xde.so.jangan nak poyo.

kau nak sibuk dengan ape yang aku buat.apehal?kau buat apeape Ade Aku Kesah??xde.so.jangan nak busy body.

kau nak kecohkecoh dengan ape yang kau buat.ape kes?Ade Aku Kesah dengan ape yang kau nak buat?xde langsung.so.diam lagi bgus.

kau nak marahmarah.nak emoemo dengan aku tibetibe xde sebab.Ade Aku Kesah nak pujukpujuk kau balik??xde.so.jangan harap.

kau nak benci.menyampah.muak.meluat.nak kutuk.or cter blakang pasal aku.ok fine.Ade Aku Kesah??xde.so, keep on tryin' to make me jelik dengan sikap kau.tq.


BERSIHKAN HATI,MUHASABAH DIRI.



msg! dah lama xpengsan.hari ini dalam sejarah aku pengsan mase keje td.bha ha.bajet kuat.T_T
msg! xsabar nak balik rumah sewa.setelah mendengar khabar itoo..yeay!!^_^Y
msg! en pejal,tagged tu cam salah je..cuba bce arahan btul2 ye..keh keh.
msg! gaji tiaptiap mggu masyukk.JPA bila lagi??XD

4 comments:

HaMiZah said...

ak pn xtau lh ak kesah x..haha

ziela a.k.a fazy said...

haha
ko kne kesah cik mizah..
;)

pejal82 said...

salah erk...maaf saya tak mengikut arahan..ahakzsss..jgn rotan saya yer cekgu yg garang,,ahakzssss...larriiii..

ziela a.k.a fazy said...

tidak mengapa..-_-"