Thursday, January 21, 2010

aduan rakyat.

bhaha! tajuk entry memang macam mintak kaki bapak aku je.ok.tak.ini bukan aduan rakyat untuk En Karam Sigh Walia.(eh.sory if salah eja name ye!)hu hu. tapi sajesaje nak upate belog yang semakin pupus sebab takde orang nak bace.ceh.ayat aku seperti meraih simpati bukan??=_=''
tak kesah la ape pon.

tapi.yang pasti mggu ini.ya!minggu ini kawan!bukan minggu depan atau minggu tahun depan.aku sangat BANYAK kerja.sangat! assignment yang agak berlambak untuk disiapkan minggu ini jugak.(sambil diiringi lagu Dia nyanyian Kaka)kah kah.

selain itu.banyak jugak yang nak kene dibaca.what?!huh.that's gonna be hard 4 me babe.serius.tgk!muka aku serius ni.buku FAR 400 yang baru beli tadi kene bace.kau tahu tak buku tu sangat tebal?sebabsebab kene bace : aku sangat lost bile lecturer aku citer pasal kodkod FRS dalam kls.ok.aku tahu.aku memang macam tak layak jadi accounting student bukan?eh.jgn jawab.kau akan buat aku keciwa.-_-''

buku PSA yang gilak byk article tu pon kene jugak dibaca.ok.baca lagi.buku OB??baca lagi.buku Ethics??baca lagi.baca dan membaca..kan kerajaan dah buat kempen.JADIKAN MEMBACA BUDAYA KITA.ok.saya sokong!! +_=''

konklusi : mari membaca kawankawan! ^_^ (sangat positive ok)



msg! saje nak poyo present next week boleh tak?ha ha.
msg! JPA!!!!!sila lah masuk.sumpah.i need u MONEY...really.
msg! *PSA=Public Sector Accounting.*OB=Organizational Behavior.*FRS =Financial Reporting Standard.=)
msg! maaf sekiranya sms2 anda tidak dilayan.
msg! thanx to awak.yang sangat sabar dengan perangai saya.ceceh.


MOOD : pretend to be cool.