Thursday, August 13, 2009

tagged L.A.G.I??

1.Apa perasaan anda skrg??
seriously..ak xde mood kaw2 nih..huh??!!xmo gtaw pasal pe!!wawawwawa='(


2.Saya nak makan???
nak mkn smer jenis fastfood..huuu~seyes!


3.Saya tak suke??
pompuan gedix kottt..haaa~tu yg paling utama..then,hipokrit, mungkir janji, & suke memaksa..erkk!!(but, nobody's perfect kan...)


4.Impian saya??
nak jadi millionnaire..hahaha~serious!


5.Saya harapkan??
jadi cepat kaye...bile agak nye eh???



6.Jika saya boleh putarkan masa??
nak jadi budak2 kecikk balik..wawawawa!xde prob..muke pon comey jer tyme tuu..ahax!




7.Saya pada 10 tahun akan datang???
msti laa "wanita paling kaye di Malaysia"..huuu~terbaekkk!




8.Handphone saya adalah sebuah??
sebuah hp yg malang..huu~nak taw nape??sbb slalu kene hentakk n jatoh..isk3~




9. Saya pernah bercenta sebanyak?
ehhh~perlu ker soalan nih??(ak tnye balik)=P



10.Saya suka pada??
pada...pada...pada diri sendiri laa..klu korg xsuke pon xpe..tiada paksaan..+.+



11.Kawan-kawan saya???
kawan2 yg terbaekkk penah ak ade dalam idop..seyes! dgn bangge nye ak nak list kan :
RAINBOW: bada,piqa,ilani,kak pah,zila(bkn ak eh!),aisya,fara,mamy,dura..n MARLELO..
dak2 kls ak skang ni pon xlupe gakk...kaka,shiro,deeba,faezah,cikin,maria,erin...dll..
*kpd yg lain..nnti ak print satu list special..byk plak nak taip nih..huhuhu^_^




12.Pernah dikhianati??
of course...mmber sendiri kottt!




13.Apa yang hendak anda lakukan kepada orang yang pernah mengkhianati anda?
wat rilex jer laa beb..let bygone be bygone k...what goes around comes around kan???



*sape yg bace, anda di tag!!hahahhaa~


No comments: