Friday, August 28, 2009

aku dan dapur???




haishhh! pagi2 lagi dah excited nak menunggang motosikal balik umah..hehe~padahal xjauh pon..haaa~tu laa org kate..hangat2 taik ayam..erkkk!(cmtu plak eh..)haha..xlaa..actually,wake up awal gakk laa..but selepas melayan mate beberape jam after that baru laa btul2 bgun..tu pon pas En Sheb gve me a message.."awk balik umah pkul bpe ni?"heh..cam xsaba plak nak jmpe anak die nih..ngeh3..(again..klu bapakk ak bace ni mati laa)huhu~



sampai umah around 12 pm..boleh x??mase on da way kat highway tu..adee satu kete yg penoh ngan ''hero2 remaja" cuba untuk jual minyak..(klu minyak masak blh gakk aku belikan mak aku sebotol..)haishh! slamat saya menunggang moto..klu menunggang kuda??haa! mmg nahas kaki kuda ku di muka mu!~dah3..

ok~dah smpai umah wat muke excited ckp kat Pn Yatimah..(mak aku lerr).."mak..jom kite wat kuih sipot.."huh!~howcome aku leh kuar kan ayat tu ngan rilex jer??(padahal dalam ati mmg xde niat nak wat sgt..huhu)~but..at the end....

hasil nyer~



hah!da siap wat sipot ..(padahal xsiap mane pon..)dgn muke rilex nyer skali lagi 'meng offer' diri nk wat roti jala..wut??haha~mmg slamber la!~even time tu muke mmg da cam sipot, i can still wat rilex jer..(anak wayang weyh..anak wayang..)haha~

cehh~lighting yg sgtt bguss..=P

the end of story today~even whatever people say about me, i dun care ok??i juz wanna be ma self..nak bg contoh gakk nih!!~ye laa..org slalu kate ak ni kasar gler..(xpe..ak sedar..hak3!)but no matter laa kite kasar ke ape ke..MASAK tetap MASAK beb!!haha~da keje pompuan kottt..(tu laa yg mak ak slalu ckp..)heh..terbaekk lah mak~^_^

No comments: