Saturday, August 29, 2009

t.a.g. sahaja...

1)saya suka???
>makan!!(hahaha..jgn ingat ak xpose k..)
>tido..tido..tido..padahal ari2xcukup tido..huhu
>shopping kott..tu pon klu tyme ade ringgit Malaysia laa..hak3!

2)pada masa ini saya sedang berfikir tentang...
>tentang..tentang..jeng3~ntah laa..saya seorg yg blur sket..arap maaf..huhu

3)bila rasa tension saya akan...
>g jln2 bawak moto laju2..(tp klu nmpk ak ngah bwk moto nak g kls tuu jgn plak salah paham...laju tu makne nyer da lmbt nak g kls laaa tu..huhu)
>makan laa..pe ag..da kate pon kuat mkn kn?
>wat keje umah..bersihkan ke..pe ke..xmo pikir pasal mende tuh!!
>lepak ngan 'mereka', wat lawak n gelak puas2..

4)3 perkara yang akan buat saya tersenyum..
>1st...terkenangkan zaman skema kat skola dolu..huhu
>2nd...bile tgk family ak hepi..ecehh
>3rd..tgk moto dah kilat selepas dicuci..keh3~da penat2, senyum laa sorg2..ngeh3

5)3 perkara yang buat saya menangis...
>1st...klu korg wat ak nangis..ak nangis laa..huhu
>2nd...nmpk org yg ak sayang nangis..cecehh..(ati tisu gakkak nih..hehe)
>3rd...hurmm~xtaw laa pe ag..lame dah xnangis..siyes!

6)klu saya ada RM100k...
>shopping!!!hahaha..gler tol minah ni..
>eh...'kalau' jer kan??dah3..jgn bg aku berimaginasi lg dah! XD

7)sila beri 3 nama utk di tag...(3 jer???)
>mesti laa miss wandeeba..hik3..
>puan kaka a.k.a fara..^_^/
>cik nadia..sile wat yer..huhu




thanx to En Pejal for tagged..^_^

No comments: