Monday, March 21, 2011

*sigh!

happy tuesday!

wah.beriya tau nak happyhappy bagai.*happy lah sebab kelas pukul dua.T_T
ok.ok.status aku sekarang.aku stuck dalam bilik sorangsorang sebab kat luar hujan.nak pergi fac tak boleh.nanti basah lencun dah tak cun.gua punye Nouvo tak ada bumbong lah derr.camne? *sigh

perut pulak dah lapar gila vavi ni.kalau dah berstatus dinosour memang kuat makan sikit.huh.

oh!ok.mari bercerita pasal *sigh! yang pertama.ahad, 1030am.sampai Putrajaya sekali lagi dengan ajun botak.kali ni dengan harapan.eh.tak.maksud aku memang tak ada harapan nak tembak phutu belon panas dah.frust lagi.kesayangan aku juga ada.piqa.beliau juga kelihatan frust.


dia kesayangan aku. ;)

 dia juga.ajun botak yang dah tumbuh rambut sikit.T_T

serious.memang kalau kau pergi, kau mungkin akan mati akibat rimas yang extreme sebab orang gila punya ramai.*oh! sila jangan salah faham.bukan orang gila yang ramai.
phutu binatang yang terbang kat awan tak banyak yang dapat aku tembak.ini je yang ada.....


sutun kunin satu.

sutun merah dua.

aku tak minat layanglayang.cukup.phutu ini sekadar melepaskan gian aku untuk menembak.
ok.teruskan cerita.sungguh penat jalanjalan bila orang sangat ramai sebab aku tak nampak struktur tanah yang sebenar di tempat kejadian.kalau anak kau jatuh pun belum tentu orang akan nampak lalu mungkin akan terpijak.-___-'' opss.sori.

gegeh rasanya.T_T ini hasil ajun botak.

kesimpulannya.memang tak menarik.*sigh!
lepas kira bilangan pengunjung kat sana.aku dah mula bosan.jadi.destinasi seterusnya ke Alamanda.mungkin lebih ramai lagi pengunjung yang belum termasuk dalam pengiraan.
nampaknya.Alamanda juga tak berapa menepati citarasa aku.*gua tengah pokai lah derr.memang tak dapat la nak shopping walau hanya sepasang seluar dalam.T_T. tak mampu.

"b, jom pegi pd!"

"jom."

oh!dah pukul 11 lebih.hujan dah reda.perut dah lapar gila.aku perlukan makanan sekarang.ya.sekarang.
CeritaTentangAku will be continue.

later.

msg! kau pakai je jaket tu tau b.hujan ni.
msg! kalau hujan mesti malas.kenapa?
msg! next, roller blade @ subang avenue ok?
msg! saya kekurangan baju kurung chantek untuk dipakai.sila bantu saya.T_T
msg! lapar.


No comments: