Friday, March 11, 2011

hidup penuh pancaroboh.

tajuk post beriya bagai nak drama.padahal isi dalam post memang tak ada nak kena mengena dengan tajuk.-__-
ok.mari mulakan.

misi setiap minggu : balik-rumah-ibu-bapa-dan-CUCI-BAJU-UNTUK-SEMINGGU.

yes.sekarang,misi sudah berjaya.sekali lagi.*terharu

akibat daripada sifat terpuji aku yang malas basuh baju sendiri kat kolej menghasilkan kenaikan berat badan secara gelojoh sehingga 4500gram tanpa sedar diri.hasil tambah kenaikan berat secara gelojoh ini akan mengakibatkan hilang selera makan secara mengejut, juga kehilangan jumlah peminat yang ramai.XD

betul.hidup penuh pancaroboh aku mase kat matrik dulu sangat menguji.seminggu pertama memang tak lalu nak makan nasi langsung kononkonon homesick.jambu betul rase time tu.mengada lebih bila fikir balik.seminggu tu mungkin berat badan turun sebab cacing peliharaan dalam perut tak dapat makan lalu mati.lepas tu nafsu makan terus macam dinosour zaman batu.hasil dia memang tak ingattttt.

hasil satu.

hasil dua.

hasil tiga.
*hasil phutu sangat lah tak berseni dan skema.


hasil satu.dua.dan tiga.itu 'ballon' yang terhasil akibat makan tak ingat dan malas berlebihan.T__T
semoga itu tak berlaku lagi.
jadi, tolong ingat kan aku.

msg! almost 48hours b.bila nak mengalah?
msg! kanakkanak dirumah semakin membesar dan berperangai cumil.
msg! dah lama tak dating dengan awek aku.malam ni ok babe.
msg! tadi ada calar kat belakang kereta.bila pulak aku langgar diding?
msg! akak gua bikin cuak En Nouvo tak boleh start.cis.

No comments: