Thursday, October 14, 2010

terimakasihsemua.

ini adalah entry penghargaan kepada semua rakyat jelita dan kachak disekeliling aku sepanjang semester lima ini.ok.ok.entry ini juga akan berbaur sedikit menyampah dan geli sebab bahasa yang digunapakai dalam entry penghargaan ini agak mengikut skema jawapan peperiksaan akhir tahun.

satu.penghargaan pertama ditujukan kepada semua tenaga pengajar yang banyak mengerah tenaga mengajar aku dan kau sepanjang semester ini.iya.kalau dah mengajar budakbudak kuat makan dan kuat tidur seperti aku memang otak sedikit tepu nak terima segala macam ilmu.heee.-_-" terimakasihsemua. :')

dua.penghargaan ditujukan kepada semua budakbudak penghuni kumpulan 5N yang kau orang memang terbaik weyh! mungkin ada seekor seorang dua yang kadangkadang bikin aku hangin dan emo,tapi itu biasa.terimakasihsemua.:')

tiga.penghargaan kepada semua ahli kumpulan yang sudi nak bekerjasama dengan perempuan kachak gegeh ini sepanjang semester ini.serius.mungkin kadangkadang aku tak berapa nak serius.but i've tried all my best to put effort on my work.terimakasihsemua.:')


empat.penghargaan kepada shahirah abd rahman dan farah hazwani othman.mereka adalah kesayangan aku semester ini juga yang lepas.banyak mengharungi bende serupa tahi dan bende best sampai mati aku tak lupa kawan.terimakasihkamuberdua. :')


lima.penghargaan cumil kepada encik zulkifli yusof yang cumil dalam hati aku semester ini.wah.nak jugakkk.tak.ini serius.dia menjadi teman setia mendengar segala macam cacimaki aku kalau aku emo.membantu sikitsikit assignment aku yang serupa gunung kinabalu.penasihat setia supaya aku lebih cool dan tak kuat emo.hantar aku pergibalik kolej.dan bagi aku sedar siapa dia pada aku.terimakasihb. :')



enam.penghargaan teristimewa.(wah.serius.ini paling aku hargai ok)kepada wan nuradibah wan zakaria.serius babe.kau banyak gila tolong aku semester ni.aku takkan lupa sampai mati.insyaAllah.sebab kita hampir terbunuh garagara nak siapkan assignment yang memang tak banyakkk.aku hargai segala usaha kau babe.even kadangkadang orang lain tak nampak and tak appreciate kerja kau buat, tapi ingat satu.AKU nampak,AKU ingat,dan AKU appreciate itu.terimakasihdeeba. :')




sekali lagi.terimakasihsemua sebab kau orang dah buat hidup aku lebih berkesan. ^_^


msg! semester ini sudah licin!!
msg! tahniah kepada kawankawan yang sudah grad.aku,anda,bila lagi??
msg! nak balik rumahhh!
msg!ok.ok.ade lagi 2 assignment ye kawan.

No comments: