Tuesday, October 12, 2010

kau buta ke ape?

awalawal entry ni aku nak mintak maaf dulu sebab entry ini agak emo dan emo.yes.aku sangat emo sekarang.
aku sangat bengang kawan.

serius!
(kalau aku dah bold.large font.dan merah,sila ambil perhatian.ini bukan gurauan)

kau juga akan emo kalau dapat kawan yang sangat mudah lupa SEMUA effort kau untuk bagi yang terbaik dalam semua bende hanya kerana mendengar sesuatu yang kau sendiri tak nampak kebenarannya.come on a beb.jangan kerana orang lain,fikiran dan otak kau yang pandai menilai tu tak ade gune.kalau kau nak menilai orang,tolong.TOLONG jangan tengok sesuatu yang buruk je.

lebih emo kalau dapat kawan yang bajet kau paling Yang Berhormat nak sound aku kuatkuat sampai orang lain dengar dan biar orang lain nampak aku buruk.come on lah beb.kalau kau tak tahu ape yang kau cakap, tolong.TOLONG jangan nak buat ayat macam #@$&*#^!!kau ingat kau dah bagus sangat??

bertambah emo kalau dapat kawan yang pijak kepala dan siap seret seret kat jalanraya.ingat babe.sampai bila kau nak hidup dengan cara macam tu?fine.aku tak perfect jugak nak cakap macam tu.tapi aku sedar.kau??

*you know who you are ryte?please keep it in mind.

done.aku dah ok.tak emo.

msg! dah 5kali turun naik tangga.-_-''
msg!
msg! sila tingkatkan daya focus anda fazilla shabereet.
msg! first tyme overnight sebegitu rupa.=_=''
msg! mari mengemas bilik kediaman.haha.

No comments: