Saturday, August 7, 2010

tak hott.tak cewl.

tak panas tak sejuk.mungkin suamsuam kuku?heh.ape kaitan nak terangkan maksud tajuk entry nih.-_-"
ok.ok.once again.kalau bergigi biru dengan individuindividu disekeliling mesti nak pandang aku semacam.(nak kaki atau kasut kak??) =_=

"heh.cukupcukup lah dengan tak hott tapi cewl tuh adik..bila dah tak hott tak cewl, kau jadi poyo.kan."XD
(ciss.selamat aku sayang kau b!)kalau tidakkk.ceitt.T_T

hah.lagi tak tahan kalau bergigi biru tibatiba appear name 'aku best'.ok.kau tak best pon sebenarnya.eh.eh.tak.gurau je.=_=''

tak HOT tak CEWL. -_-''

minggu ni je dah tak taw lah berapa kali aku main perangperang.whoa!sounds interesting kan.eh.kalau dah nak marahmarah.merajukmerajuk.ape hal??haish.lepak mcD 5minit pon bole gado?sumpah itu kelakar.tak.itu pelik namenye.

eh.eh.niat nak update belog entah hapehape ni bukan nak luahkan perasaan ke ape ke.ceceh.terasa macam jamboo pulak kan.nak taip luahan perasaan seorang wanita dekat belog.euwww!currently tangan terasa sangat sakit dan lenguh macam dah buat kerja berat nak mati weyh!padahal main game pukulpukul gendang gilak punye penat sampai kau serupa orang ilang pedoman langsung tak cover perangai tak senonoh.haha.dalam kereta on da way nak balik baru terasa segan dengan diri sendiri.-_-''

gamba 'double date' ceceh nampak nye tak boleh nak di upload ye kawankawan.aksiaksi sangat memalukan terutama tyme main pukulpukul gendang.=_=''

*oh ya.terima kasih kepada penaja semalam.hihi.^_^

later.

msg! kenapa balik rumah je tibetibe kuat makan?adess.
msg! sekarang bukan aku kau ok.tapi kite.ceceh.=P
msg! fazilla,sila jangan malas.ok.
msg! arghhh.aku.sakit.otak.tapi...
msg! abah dah faham."oh..dgn boyfren..hati2" XD
msg! itu cumil babe.

No comments: