Saturday, August 21, 2010

seharian gilak bersama.-_-''

*eh.kalau lah you bace entry nih mesti you akan terharu sambil mengalirkan air mata jantan you beb.XD ayat mintak penyepak pulak minah ni kan.ok.ok.tiada niat begitu sebenarnye.

baiklah.teruskan.hari ini.bangun pagipagi buta secara terpaksa (eh.padahal dah janji) dikejutkan dengan sms yang bertubitubi dari 'encik zul' cumil.eh mamat sorang ni memang punctual betul lah.tension pulak aku!dengan gaya gegehgegeh turun bawah dengan sleepy face yang mintak lempang teros pegi rumah sewa.yes.that house.sesi pemindahan diteruskan! ok.angkat barang lagi.bla bla bla. =_=''

done! ^_^V

bole pulak En Shabereet sound.."aku tengok budak sorang nih dah macam orang nomad asyik pindah sane sini." -_-''(haish.dalam hati beliau tak tau betapa sengsara gilak anak dia ni hampir duk tepi jalan.)T_T

oh ya.ini mamat senget bersama minah gegeh nye.=_=''
(eh.dah berani upload pic budak ni)

ok.menu masakan 'calon menantu terbaik' untuk berbuka puasa....XD
donut Big Apple.(buatan tangan ya puanpuan.bukan buatan kaki)-_-


kuih muih.nasi dagang.dari geraigerai bazar Ramadhan dan digantung di pintu kereta dengan kemas ye.
=_=/ ok.enuff.memang bakal mak mertua kau akan bangga dengan pencapaian ini.hoh.


ok.ini takde motif.pakcik sibuk dengan mafla baru sampai lupa makcik kat sebelah.ceittt!
(sila bersopan ketika duduk ye anakanak.)

next tyme.nak tido.eh tak.study.T_T


msg! dah semangat pasang lagu raya??haish.
msg! penat gilak lah tuh.sampai terlelap mase driving.hmmm.
msg! weyh fazilla! kau reti BELAJAR takk!!
msg! thanx b! c dan d! XD

3 comments:

puterinuraqiliah said...

sempoi habis r!

HaMiZah said...

waaa. tu ke abg sayang ko? hahaha

ziela a.k.a fazy said...

mizah : haha.bukan lah.tu mamat gegeh mane ntah.XD

pu3 : hihi.gile2 jerk tuh.btw.tq! ^_^