Friday, August 20, 2010

back to.....??oh no!!!

ceceh..post title macam dah tak sanggup nak hadapi kenyataan yang haishh.agak pahit untuk ditelan ye kawankawan.-_-''.eh.jangan nak berdrama pulak kat sini.=_=''

ok.ok.mari kita lihat apa perkembangan terbaru CeritaTentangAku.baiklah.selain daripada badan tuan nye yang mengembang, perkembangan terbaru aku.ehem.ehem.pengumuman.tiga budak gegeh dari rumah sewa seksyen 8 dah kembali ke hostel melati ok.ingat.MELATI ok.cis.poyo.

eh.tapi macam tak dapat nak teima kenyataan pulak dah tak duduk rumah sewa yang sumpah weyh banyak gilak kenangan best nak matiii!!!boleh tak sampai nangesnanges nak pindah dari rumah tu.eh!tak macho lah babe..T_T

oh ya.kepada jiranjiran lame.nyah nyah rumah atas.abangabang rumah bawah.abang motor GTR.makcik indon rumah bawah,juga pasangan suami isteri rumah bawah.juga kepada kucingkucing cumil di persekitaran rumah.selamat tinggal..(perlu kah??)

mende yang paling sayang nak dihilangkan sekarang nih adalah copcop kaki kucing yang melekat kat sit moto aku.(bahagian belakang)sampai ade yang tegur aku."eh.kau bawak kucing naik moto ye??"ceiittt!ok.tapi bagi aku itu sangat cumil.at least aku je yang berani nak bawak kucing naik moto duduk belakang kan.orang lain ade??takde kan.so,diam.heee.

tangan aku sangat sakit sekarang sebab angkat barang gilak berat tadi.ok.next tyme.(bajet rajin nak update harihari)

msg! pasni watpe???study lah weyh..typical kan.XD
msg! eh.macam tak sedar pulak nak test.-_-''
msg! hari paling indah.
msg! esok angkat barang lagi ye adikadik!
msg! ♥ kamooo!!!!

No comments: