Wednesday, August 25, 2010

entry ini yang emo.bukan aku.

KENAPA paper test semua serupa tahi nih??(eh, tak.i mean.memang lah tu paper.bukan tahi.)huh.currently aku sangat frustrated ok.-_-'' jawab test macam "eh.apsal kau macam tak pernah study nih??'' &^$%#%!! =_=''


KENAPA semangat sangat membuakbuak nak balik rumah nih??ok.sebab TAK best duduk hostel.bilik aku sangat panas weyh!tido malam boleh peluhpeluh macam kau jogging satu tasik shah alam tahu. T_T

 KENAPA pakcik guard Uitm ni sangat suka saman motor aku??kalau duduk rumah sewa parking sepahsepah sampai paip jiran bawah pecah takde pon kene saman.haish.=_=. ini baru takde sticker sem baru dah nak saman.eh.sticker sem lepas tu kan hemsem lagi.ok ape.emo.

KENAPA nak emoemo pulak nih?

ok.nak balik rumah.
babai.


msg! i plak tggu u kat bawah!
msg! nak makan dimana ya??kang mesti nak emo lagi.haish.
msg! esok ade kelas?weyhh.aku balik rumah lah!!
msg! saya sudah sedar sekarang.terima kasih.

No comments: