Saturday, March 27, 2010

semoga semua selamat.

wah.seperti sangat excited mahu berangkat ke Pahang esok.^_^ geli jugak sebab.cis.sebab.kene berlagak seperti anak dara yang sopan eh bapakkk punya sopan ok.ye lahhh.nak bertandang ke rumah orang bukan...

eh.lupa pulak.selamat bertunang kepada abang KESAYANGAN saya.wehhh.sayang betulbetul ni tahu?XD euwww!


sepetang bersama.geli mattt.=_=''

oh ya!satu lagi.berita baekkkk dari Sabah bahhh.tahniah kepada abang KESAYANGAN saya.alang.berjaya mendapat anak perempuan yang sumpah.kau akan kate cumil babe.Nurul Farah Hidayah.=)
(selamat bukan farah hazwani kan???bahahaha!)


*sempat save pic ni mase 3G ngan abang aku tadi.cecehhh.cumil bukan?


*semoga semuanya selamat esokkk.ok.doakan kami ye!
bye.


msg! baju dah cun.high heel cun.weyhhh.cara jalan??T_T
msg! Unborn.buat aku sakit jantung babe! XD
msg! kamu semua adalah KESAYANGAN saya .ok. =)

2 comments:

farrawanie said...

nurul farah hidayah akan membesar menjadi sgt comel spt farah hazwani. membesar ye...hahaha..

ziela a.k.a fazy said...

jgn membesar lebihlebih macam farah hazwani tu dah ler..
hak3