Wednesday, November 25, 2009

salam AidilAdha ^_^/

haishhh~sangat PEDAS pesanan En Shabereet kat aku tadi..haha..bapak aku laa tuh..

"Cila, mlm ni tido tu awal sikit..jangan dah pukul 2 pagi pon bergayut dgn hp jer..pastu ngadap movie smpai subuh..esok ikut g pasar pagi..beli lauk nak masak ntuk raya.."

huh~mmg serious, tepat dan padat pesanan anda abah!huhu~"ok..dun wori..bereh boss!" kau mmg selamber sipot melontarkan persetujuan tu..cam confident jer nak tido awal mlm nih +_+.hahaha..jap2..aku baru perasan!what??pasar pagi??beli lauk ntuk masak??erkkk! mmg 'excited' rasanye nak pegi..-_-"Y

sigh*redha...ok2..saya akan pergi..huh!ye lahhh!

Salam AidilAdha kpd suma..=)


msg!cicip, kau xyakin ngan kebolehan adik kau ni memandu??XD
msg!kau da bosan ngan aku or aku yg da bosan ngan kau nih?haishhh~jgn begitu babe.=_=''
msg!*dgn wajah yg manis lalu berkata...*kepada rakan2..jemput laa dtg uma beraya..=)


2 comments:

pejal82 said...

sape suh gayut smpai pagi..kan dah kene sedas...

ziela a.k.a fazy said...

hahaha..
no komen..
XD