Monday, November 30, 2009

antara DUA...

cecehh..tajuk nak suspen jer..ok2..straight to da Ampang Point..huh! i'm really2 in dilemma now..yeah! now! bukan esok atau lusa..dah2 ape kau merepek ni..da decision need to be make asap..(ok2..bak kate Dhanya, A.S.A.P laa weyh)lantak laa dah aku mmg malas nak taip panjangpanajang kau susah pe =P..huuu~yg pnting faham.-_-''

baiklah~bagun pagipagi tadi dah dikejutkan dgn called yg xdinantikan..haishh!Alang aku yg kat Sabah tu.."zila.kau cuti sampai bila?"..(perlukah korg taw aku jawap pe??)T_T
"jom datang Sabah..ku taja tiket pergi dan pulang..tapi ade keje sket laa..tlg wat account company ku..nnti ku ajar sket2..sambil tu leh jalanjalan kat sini..2minggu..amacam??"

heh!aku mmg suka bile dgr pkataan TAJA tuh..tapi..tapi..tapi..(hidup kau memang xde perancangan)isk3

proses pengambilan lesen memandu kuda(ala2 poyo jer bunyi) belom abis..dah tu??huh-_-/

kesimpulannya....aku xtaw!!!!!!!


=_=

msg!basah lencun kene ujan td..(penat ku basuh motor smlm..haishh)
msg!sangat rindu kat isha n aiman...=/
msg!rasanya pic tu xperlu kott..=P


No comments: