Saturday, June 26, 2010

eh.terlebih suda..XD

haha.bole tak nak gelak dulu puaspuas sebab teringat kat satu drama melayu yang secara tak sengaja(eh.boleh pulak tak sengaja kan)tertengok kat tv2.wah.ingat aku tak sokong siaran tempatan ke?hihi.poyo.ok.

tajuk cerita tu same lah dengan tajuk entry ni.eh.tak.tak.i mean, tajuk entry ni yang same dengan tajuk cerita tuh.-_-''.ok.aku bukan nak buat review pasal cerita tu kat sini.but.just nak highlight kan pengajaran yang aku dapat ah..ehem3.SATU.kalau kau dah sayang gilak babeng pon kat boboy or gigirl kau,ingat satu je.jangan lupa kat family..sebab.ape yang family kau.aku.kite cakap or nasihat or buat adalah yang terbaekk dari ladang.=)

even cerita tu macam bodobodo sikit dan macam tak berapa nak logik, tapi bile pikirpikir balik.that's what happen out there.out there.ok.bukan kat sini.DUA.memang susah nak cari cinte sejati kan?haha.poyo pulak tibetibe nak cerita pasal cinte.eh.tak.ini ape yang aku dapat dari cerita tu.serius.si perempuan ni memang dah aku pon tak kire berape kali dia tukatuka boboy sampai terkapel(eh.boleh ke TERkapel??)dengan sorang mamat psycho nih.gilak! terasa sungguh lawak beb.so,lepas ni korang yang bace entry aku nih.pegi lah kol boboy or gigirl korang dan tanya dorang sihat ke tak.=_=''untuk keselamatan lah!

hah.satu lagi.priority comes first lah beb.jangan sebab bendebende yang belum tentu menjamin mase depan, kau lupa daratan.lautan.duduk kat bulan,berangan.that's not the way.memang semua orang tak same.tapi semua ade peluang,jalan,option nak pilih bende yang same..(eh.susah lah nak terangkan!)T_T

konklusinye.even cerita ape pon kau.aku.mereka tengok kat tv tu.jangan sekadar tengok.yes.even pada kau cerita tu macam bodobodo or pelakon macam mintak setokin busuk seminggu tak basuh.lupekan yang itu.tengok dari pandangan.fikiran.penilaian yang berbeza.aku belajar ini..just nak share.^_^

next tyme guys.


msg! sumpah.tak saba nak tunggu esok.XD
msg! mane dia nihhhh???
msg! ok.aku dah lupekan.mende kecik je kan.no hal.
msg! beb.aku sayang kau kawan.sampai mati.
msg! aku nak tengok wayangggggg!!sila belanje.haishh.

No comments: